Ég a gyertya, ég... Hanuka 5782-2021: a nyolcadik, az idei utolsó gyertyagyújtás.

2014. november 27., csütörtök

KÖZLEMÉNY

A Facebookon található „Izraeli Hírlevél” oldal szerkesztőjeként Halmos László, vagyis az én nevem van feltüntetve,
Ezennel kijelentem: NEM én szerkesztem, és semmi közöm hozzá!
Jelenlegi szerkesztői jogtalanul használják a nevemet a Facebook oldalon, amelyet ugyan annak idején én tettem fel az Izraeli Hírlevél ismertetésére, de idővel átvették és engem leszorítottak róla. Tehát ez a blogspot-honlap az ENYÉM. A Facebook-on lévő "Izraeli Hírlevél" oldal MÁR NEM; azt "eltérítették".
Erre, az én "Izraeli Hírlevél" blogspotom népszerűsítésére, ismertetésére tettem fel a hasonló nevű oldalt a facebookon. 
Egy idő után átvették tőlem. Ma az Izraeli Hírlevél nevű facebook-oldal egy magyarországi ellenzéki szócső, ami önmagában nem volna hiba, de annak nem az "Izraeli Hírlevél" neve és égisze alatt kell megjelennie. 

Én az "Izraeli Hírlevél" blogomban kizárólag IZRAELLEL foglalkozom! 

(A széljobb amúgy is "zsidó" és "cionista" jelzőkkel illeti a magyarországi baloldali-liberális ellenzéket, vagyis az izraeli névvel és jelképekkel jelölt honlap ilyen tartalomra történő átirányítása az etikai hiba mellett igencsak kontraproduktív.)

Kérem, változtassák meg az oldal nevét, és az én nevemet hagyják el róla!

Halmos László
újságíró
Rehovot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése