Ég a gyertya, ég... Hanuka 5782-2021: a nyolcadik, az idei utolsó gyertyagyújtás.

2015. november 2., hétfő

Késes palesztin terror Rison Lecionban és Natanján

Hétfő délután egy hebroni illetőségű 19 éves arab Rison Lecionban felszállt a 83-as autóbuszra és megkéselt egy 40 éves utast. A sebesült állapota súlyos.
Az autóbuszról elmenekülve a város központi autóbuszállomása közelében egy 80 körüli asszonyt késelt meg, akinek az állapota közepesen súlyos. Ezt követően egy 25 év körüli fiatalembert támadott meg a város főutcáján. Ő könnyebben sérült meg.
A terroristát végül egy üzletben fogták el. A kiérkező rendőrség megakadályozta a lincselést.
Hebronból körülbelül egy órás autóút vezet Rison Lecionba, amely Tel Avivtól alig 20 kilométerre fekszik.
Natanján, a Binjámin úton 71 éves férfit szúrt háton "Allahu akbar" kiáltással egy Tul Karmból érkezett arab. A férfi állapota súlyos, de a Laniado kórházban stabilizálták állapotát. A tettest elfogták.

8 megjegyzés:

  1. Gyuloletes arabok! Undorito, aljas sopredek. Tudom, higgadtsag, meg onuralom, de ezt mar nehez viselni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jobb a levegőből csúcsfegyverekkel palesztint irtani.....

      Törlés
    2. Szóval te szeretsz palesztinokat irtani. Nem félsz hogy ezért hátbaszúrnak valahpl egy csavarhúzóval ?

      Törlés
  2. Elérkezünk arra a pontra amikor már nem lesz önmegtartóztatás, és a polgárok maguk kezébe veszik az önvédelmet, innen már könnyű lépés lesz a megtorlás elképzelését érvényesíteni. Ha Abbas továbbra is gyilkosságra uszít, akkor a várható következményre fel kell készülnie, amely lehot olyan hogy őt is elsöpri. Izrael polgárainak joga van az életvédelemre, bármilyen eszköz árán is.

    VálaszTörlés
  3. .. hagyni kell , a népharag majd elvégzi dolgát .

    VálaszTörlés
  4. Teljesen megértem, hogy meg akarták lincselni!

    VálaszTörlés
  5. Megértem én is de Israel jogállam nem lehet önbiráskodás semmilyen területen.

    VálaszTörlés
  6. Bármennyire jóleső lehet az érzés, hogy megtoroljuk az aljas orvtámadást (megnéztem pl. azt a helyi kamera felvételt, ahol egy háromtagú, térképet nézegető turistacsoporthoz osont oda egy arab, s hátulról az egyiket megszúrta - no, itt elképzeltem, ha én vagyok ott, s időben észreveszem a lopakodót, akkor megpróbálnám harcképtelenné tenni, s nem biztos, hogy nem kap el az indulat, hogy a "tetves, rohadt, kibebaszott palesztin kurvaanyád!" felkiáltással ütöm és ütöm... elnézést kérek, csak modelleztem szittya véremből- mert az is van bennem - fakadó hevületem... - szóval ezt nem szabad. Mert a törvényes rendet fenn kell tartani. És az nagyobb erő. És nem olyannak lenni, mint ez a gyilkos gyülölet-addiktív csürhe. .

    VálaszTörlés